Tuesday, April 22, 2014

ADUN UMNO Terlibat PENYELEWENGAN?


Butterworth , 22 April 2014 - YB Dato Shabudin Yahya Ahli Parlimen Tasek Gelugor mewakili semua Adun dalam Parlimen Tasek Gelugor dalam sidang medianya hari ini membuat penafian keras terhadap tuduhan pemimpin kerajaan DAP negeri Pulau Pinang berkaitan tanah TUDM di Butterworth. 

Beliau juga menafikan bahawa Adun-adun di Tasek Gelugor terlibat dalam penyelewengan tanah berkenaan yang didakwa dijual kepada kroni. Shabudin menyifatkan kenyataan yang disebarkan oleh Dr Afif itu adalah amat tidak wajar dan amat tidak bertanggung jawab. 

Ia juga mencemarkan imej serta integriti Adun Umno di Tasek Gelugor. Adun Seberang Jaya tersebut juga terbukti membuat persepsi jahat dengan tujuan supaya rakyat membenci semua pemimpin Barisan Nasional khususnya Umno. Ahli Parllimen Tasek Gelugor berkenaan tampil mencabar Dr Afif supaya membuktikan dakwaan beliau dan mendedahkan bukti berkenaan kepada rakyat jika ada. 

Sebelum ini Ketua Pembangkang Dun P.Pinang, Dato Jahara Bt Hamid mewakili semua Adun Barisan Nasional negeri membantah cadangan pembangunan tapak TUDM Butterworth diatas alasan bahawa pemimpin Umno/BN lebih mementingkan kehendak rakyat negeri P.Pinang. Lagi Berita Lanjut

No comments:

Post a Comment